პროექტის სახელი: ჩემი სოფელი და სოფლის ისტორია.
პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები აღწერენ თავიანთ სოფლის ბუნებას და მდებარეობას,
შეადარებენ ერთმანეთს სხვადასხვა კუთხეებს და მათი თავისებურებების გამოკვეთას.
შეადარებენ ერთმანეთს სხვადასხვა კუთხეებს და მათი თავისებურებების გამოკვეთას.
პროექტის სრული აღწრა: საცხოვრებელი ადგილის აღწერა-ეს არის ჩვეულებების,ტრადიციების,
რწმენის შესწავლის და გაგების გზა.მოსწავლები გაიზიარებენ სხვადასხვა სოფლის კულტურას,
თავისებურებებს,მოხდება მათი სოფლების შედარება.გადაუღბენ სურათებს,დახატავენ და ინფორმაციას
განათავსებენ ონ-ლაინში. იღებენ ინტერვიუს სოფელში მცხოვრები უხუცესი ადამიანებისგან.
მოსწავლეები გამოიკვლევენ საკუთარი სოფლის ისტორიას,რითაც განუვითარდებათ კვლევის
უნარ ჩვევები და გაცნობიერებენ ადგილობრივი ისტორიის მნიშვნელობას აწმყოსათვის.
რწმენის შესწავლის და გაგების გზა.მოსწავლები გაიზიარებენ სხვადასხვა სოფლის კულტურას,
თავისებურებებს,მოხდება მათი სოფლების შედარება.გადაუღბენ სურათებს,დახატავენ და ინფორმაციას
განათავსებენ ონ-ლაინში. იღებენ ინტერვიუს სოფელში მცხოვრები უხუცესი ადამიანებისგან.
მოსწავლეები გამოიკვლევენ საკუთარი სოფლის ისტორიას,რითაც განუვითარდებათ კვლევის
უნარ ჩვევები და გაცნობიერებენ ადგილობრივი ისტორიის მნიშვნელობას აწმყოსათვის.
მონაწილეთა ასაკი: 10წლ
ვადები:1თვე.
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
მოსწავლეების ცნობიერების ამაღლება საცხოვრებელ ადგილას აღმოჩენილ პრობლემებთან
მიმართებაში, ჯგუფური მუშაობები, ინტერვიუს აღების მეთოდით და კითხვების დასმით საკითხში
ჩაღრმავება, რაც არის სწავლების ის მეთოდი, როდესაც ხდება წინასწარ მომზადება, მიზნის დასახვა
და ძირითადი პრობლემის გადასაჭრელი გზის/გზების ძიება.
მიმართებაში, ჯგუფური მუშაობები, ინტერვიუს აღების მეთოდით და კითხვების დასმით საკითხში
ჩაღრმავება, რაც არის სწავლების ის მეთოდი, როდესაც ხდება წინასწარ მომზადება, მიზნის დასახვა
და ძირითადი პრობლემის გადასაჭრელი გზის/გზების ძიება.
შდეგი:
მთავარი შედეგი იქნება ის, რომ მოხდება ფასეულობების გაძლიერება. მოსწავლეები ისწავლიან
ადგილის ისტორიას სხვადასხვა რესურსების გამოყენებით, როგორიცაა ინტერვიუ, წერილები,
შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს. შესაძლოა ნახატების, სურათების ალბომის, ჟურნალის ან
ვებ-ბლოგის შექმნა.
ადგილის ისტორიას სხვადასხვა რესურსების გამოყენებით, როგორიცაა ინტერვიუ, წერილები,
შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს. შესაძლოა ნახატების, სურათების ალბომის, ჟურნალის ან
ვებ-ბლოგის შექმნა.
სარგებელი სხებისთვის:
ახალგაზრდები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი საცხოვრებელი ადგილის
ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.
ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.
სამუშაო ენა: ქართული.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ხელოვნება, ბუნება,
ქართული. მოსწავლე ხალგაზრდები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი საცხოვრებელი
სოფლის ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.ახალგაზრდებს გაუძლიერდებათ
სწავლის უნარი. ახალგაზრდები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი საცხოვრებელი
ადგილის ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.სურვილი, გაუღრმავდებათ
კულტურული კუთვნილების მიმართ, ისწავლიან საკუთარი და უცხო კულტურის დაფასებას,
ერთმანეთის მოსმენას... ინტერნეტ-პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებას
ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენებით. მშობლიური კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის,
მისი განუმეორებლობის დაფასებასა და პატივისცემას.
ქართული. მოსწავლე ხალგაზრდები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი საცხოვრებელი
სოფლის ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.ახალგაზრდებს გაუძლიერდებათ
სწავლის უნარი. ახალგაზრდები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი საცხოვრებელი
ადგილის ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.სურვილი, გაუღრმავდებათ
კულტურული კუთვნილების მიმართ, ისწავლიან საკუთარი და უცხო კულტურის დაფასებას,
ერთმანეთის მოსმენას... ინტერნეტ-პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებას
ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენებით. მშობლიური კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის,
მისი განუმეორებლობის დაფასებასა და პატივისცემას.
რესურსები: ენციკლობედია,ფოტოაპარატი,ფოტოალბომი,კომპიუტერი-ინტერნეტი.
პროექტის ხელმძღვანელი: ჟანა კუბლაშვილი
ელ ფოსტა: janakublashvili@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий